klachten afhandeling

Als u een klacht heeft geplaatst ontvangt u hier van via email een bevestiging.
Klachten dienen binnen 14 dagen na melding te zijn behandeld, indien dit nood gedwongen langer gaat duren dan 14 dagen krijgt u een ontvangstbevestiging en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan ontvangen. levering

 

Elk jaar worden er weer kruiden geoogst in onze eigen kruidentuin voor onze eigen producten. Het kan dus voorkomen dat onze voorraad opraakt en wij op de nieuwe oogst moeten wachten.
Het aanbod van een artikel geldt zolang de voorraad strekt. Als een artikel niet meer op voorraad is, zullen wij dit zo snel mogelijk in de webwinkel aangeven.
Wanneer wij niet alles van uw bestelling kunnen leveren, zullen wij u voor verzending hiervan op hoogte stellen. Wij zullen u indien mogelijk tegen eenzelfde prijs een vervanger aanbieden.
Indien u geen vervangend artikel wilt, wordt de totaal prijs aangepast of u mag de overeenkomst met ons ontbinden reeds betaalde bedragen worden dan zo spoedig mogelijk terug betaald.
 

 

Wanneer de levering van uw bestelling langer dan twee weken duurt neem dan contact op met Annie`s Heilzame Kruiden
Inpakfouten, lekkende verpakkingen of andere klachten met betrekking tot de geleverde goederen, heel vervelend maar kunnen voorkomen, meldt dit binnen 48 uur via email (info@anniesheilzamekruiden.nl) of telefonisch (00 31 (0)117-302655).
Wij zullen het ontbrekende product zo snel mogelijk kosteloos opsturen. Wij behouden ons het recht voor om uw melding te controleren met behulp van interne administratie.

 

Vervoersschade Alle bestellingen worden door ons conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder verzonden. Mocht u een beschadigde zending ontvangen dan verzoeken wij u ons hiervan binnen 48 uur na ontvangst in kennis te stellen. Er zal dan een afspraak met u worden gemaakt over het retourneren van de zending en uw producten zullen kosteloos door ons vervangen worden.
Let op: verzuimt u ons in te lichten m.b.t. vervoersschade of doet u dit te laat dan vervalt uw recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij u de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen. Indien retourzendingen beschadigd bij ons aankomen en niet conform de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder zijn verzonden, vervalt uw garantie en behouden wij ons het recht voor u aansprakelijk stellen voor de ontstane schade.